Referent achiziții

Poziția implică analiza și identificarea furnizorilor, negocierea contractelor, pregătirea cererilor de ofertă și urmărirea comenzilor de achiziție. Cerințele includ experiență în achiziții, studii superioare tehnice și cunoștințe de operare PC. Beneficiile includ pachet salarial atractiv, bonusuri, prime de sărbători și tichete de masă. Condițiile de lucru includ acces la cafea, ceai, snacks-uri, telefon mobil și laptop.
Tip job: Full-time

Descrierea jobului

RESPONSABILITĂȚI
• Analizează și identifică posibili furnizori pentru materiale și echipamente electrice și furnizorii de servicii
• Negociază ofertele de preț și contractele cu furnizorii de materiale și echipamente electrice
• Pregătește și lansează cereri de ofertă către furnizorii de materiale și echipamente electrice și către cei de servicii
• Pregătește, lansează și urmărește comenzi de achiziție pentru materiale și echipamente necesare implementării proiectelor și comenzile către furnizorii de servicii
• Participă la auditarea, evaluarea și selecția furnizorilor
• Derulează contractele cadru cu furnizorii principali
• Menține relația cu furnizorii pentru soluționarea situațiilor uzuale
• Actualizează continuu și extinde baza de date de furnizori
• Întocmește rapoarte specifice privind achizițiile

CERINȚE
• Experiență de minim 2 ani într-o poziție similară (achiziții)
• Studii superioare tehnice
• Cunoașterea limbii engleze
• Bun negociator, atitudine pozitivă
• Persoană organizată și atentă la detalii
• Cunoștințe operare PC – Microsoft Office

BENEFICII
• Pachet salarial atractiv
• Bonusuri în funcție de performanță
• Prime de sărbători
• Tichete de masă

CONDIȚII DE LUCRU
• Cafea/ceai/snacks la birou
• Telefon mobil
• Laptop

Aplica la job

Incarcă CV-ul